![Δώσε-διαφορετικό-τίτλο-με-βάση-αυτόνΗ-CDK-Global-λέει-ότι.jpg](https://newsing.gr/wp-content/uploads/2024/07/Δώσε-διαφορετικό-τίτλο-με-βάση-αυτόνΗ-CDK-Global-λέει-ότι-678x381.jpg)
Η CDK Global λέει ότι το σύστημα διαχείρισης αντιπροσώπων της (DMS), που επηρεάστηκε από μια τεράστια διακοπή IT μετά από μια επίθεση ransomware στις 18 Ιουνίου, θα είναι ξανά online μέχρι την Πέμπτη για όλες τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.
Η εταιρεία εργάζεται επίσης για την αποκατάσταση της πρόσβασης σε άλλες επηρεαζόμενες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM), ONE-EIGHTY και υπηρεσιών.
“Συνεχίζουμε τη σταδιακή προσέγγισή μας στη διαδικασία αποκατάστασης και φέρνουμε γρήγορα τους αντιπροσώπους στο Σύστημα Διαχείρισης…