Danone: Στροφή στα πρωτεϊνούχα ποτά – Οικονομικός Ταχυδρόμος

To νέο της πρωτεϊνούχο ρόφημα υπό την επωνυμία γιαουρτιού Oikos, παρουσίασε προ ημερών Danone, καθώς οι ανταγωνιστές της, Fairlife και Chobani, που έχουν παρόμοια προϊόντα, κερδίζουν δημοτικότητα στους καταναλωτές και σε όσους λαμβάνουν φάρμακα απώλειας βάρους όπως το Wegovy.Η εταιρεία επιδιώκει να εισέλθει στην αγορά πρωτεϊνούχων ροφημάτων αξίας 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε ο Σέιν Γκραντ, παγκόσμιος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Danone, σε συνέντευξή του τον περασμένο μήνα.«Τα τρία τέταρτα (των Αμερικανών καταναλωτών) θέλουν περισσότερη…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.