Διέρρευσαν τα νέα για τον Γιώργο Παπαδάκη: Θέλει πλέον στα 73 του έναν άντρα δίπλα του

Με τους άντρες τα πάει καλύτερα ο Γιώργος Παπαδάκης, όπως αποδεικνύεται περίτρανα μετά και την αποχώρηση της Μαρίας Αναστασοπούλου.

Όπως μεταδίδει η Espresso, ο 73χρονος παρουσιαστής θέλει άνδρα παρουσιαστή δίπλα του, μάχιμο, έμπειρο και καλαμπουρτζή, να ξεκινάνε με αστεία και γέλια το «Καλημέρα Ελλάδα» και μετά να αρχίζει ο… πόλεμος υπέρ του πολίτη.

Στην τελική ευθεία για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου, τα κανάλια επικεντρώνονται τώρα στην κάλυψη των δραστηριοτήτων των υποψηφίων, με φινάλε τη βραδιά της μετάδοσης των εκλογικών αποτελεσμάτων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το τηλεοπτικό ρεπορτάζ δεν τρέχει. Η αντίστροφη μέτρηση για την επίσημη λήξη της εξουθενωτικής τηλεοπτικής σεζόν 2023-2024 έχει αρχίσει, με τις πρώτες ανατροπές να είναι ήδη γεγονός στο παρασκήνιο.

Οι νέες αποφάσεις του

Είναι πλέον γνωστό σε όλους ότι ο «πατριάρχης της πρωινής ζώνης», ο Γιώργος Παπαδάκης, παραμένει στο τιμόνι του «Καλημέρα Ελλάδα» τουλάχιστον μέχρι και το επόμενο καλοκαίρι, του 2025. Με δεδομένη την αποχώρηση της Μαρίας Αναστασοπούλου από την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, αναζητείται πλέον η διάδοχη κατάσταση. Μόνιμη θέση στο πλευρό του Γιώργου Παπαδάκη θα έχει ο επί χρόνια συνεργάτης του Γιώργου Παπαδάκη Γιώργος Γρηγοριάδης, ο οποίος συγκεντρώνει αυτή τη στιγμή τις περισσότερες πιθανότητες.

Βασικά στελέχη στον ΑΝΤ1 προσανατολίζονται σε λύση που θα προκύψει εκ των έσω, αλλά όλο αυτό θα πρέπει να έχει και τη σύμφωνη γνώμη του Γιώργου Παπαδάκη. Οσον αφορά τη Μαρία Αναστασοπούλου, αυτή την εβδομάδα τελικά θα γίνει το ραντεβού της με στέλεχος της διοίκησης του ΑΝΤ1. Πρόθεση του σταθμού είναι να παραμείνει η δημοσιογράφος στο δυναμικό του για τα επόμενα δύο χρόνια αναλαμβάνοντας την πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Σαββατοκύριακου, που θα στηθεί εκ νέου μετά την αποχώρηση της Φαίης Μαυραγάνη.

Από την πλευρά της Μαρίας Αναστασοπούλου, προφανώς και δίνεται προτεραιότητα στο ραντεβού που θα πραγματοποιηθεί με τον ΑΝΤ1, ωστόσο, υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας και με άλλους ενδιαφερόμενους σταθμούς, όπως ο ΣΚΑΪ.

Διαβάστε Επίσης