H H&M διανύει μια δύσκολη περίοδο. Εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού, φορολογικών -και άλλων-σκανδάλων και μιας αδύναμης οικονομικής ανάκαμψης, ο σουηδικός όμιλος, γνωστός για τα φθηνά καθημερινά του ρούχα δυσκολεύεται να κερδίσει τους παλιούς πελάτες του.Στα αποτελέσματα για το 2ο τρίμηνο (το οικονομικό έτος των H&M ξεκινά την 1η Δεκέμβρη και ολοκληρώνεται στις 30 Νοεμβρίου) η H&M έχασε τις εκτιμήσεις για τα έσοδα και η μετοχή βρέθηκε να χάνει έως και 14%.Έχασε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη η H&M – Σκληραίνει ο ανταγωνισμός με Zara και SheinΠαρά το γεγονός ότι…